Recreating Cybercloud Safeguarding Today


Blog with us, and Navigate the Cyber Jungle with Confidence!

We are here for you, let us know what you think

21.7.09

מסר כמעט אחרון בנושא ביומטרי, מניפולציות פוליטיות ו...


אני מבקש להעביר מסר מעל במה זו, אבקש מהציבור להפסיק לאטום אוזניים ולהתחיל להשמיע דעות נחרצות בקשר להקמת המאגר הכי רגיש במדינת ישראל, זוהי אינו בעיה של כמה חנונים, מומחי מחשב אלא בעיה הקשורה לפרטיות של כל אזרח במדינה ומחוצה לה. אל תיתנו למשפטים כמו "אין לאזרחים שומרי חוק ממה לחשוש", להשפיע עליכם.
מי שמוכר לכם משפט כזה מוכר לכם שממשלת ישראל לא צריכה לרדת בהיקף ההכנסות ממיסיה ולכן אנו הציבור העובד נדרשים לשלם יותר. אבקשכם להתעדכן בנוגע לנתונים האחרונים מהועדה המשותפת למדע ומשרד הפנים בנושא אמצעי זיהוי ביומטרים ומאגר ביומטרי. ביום חמישי 23/07/09 יתקיים הדיון האחרון במסגרת הועדה ולאחריו ביום שני תועלה ההצעה לאישור הכנסת.
ישנה גם התגבשות של מס' פעילים בפייס בוק המנסים להרים כינוס של מתנגדי מאגר המידע וניתוקו מהצעת החוק.
תרשו לי לומר מסר של חוכמה חברים יקרים, המאגר בו מתדיינים בימים אלא אינו מעכב הוצאה תעודות חכמות, כפי שממשלת ישראל נדרשת על-פי אמנות ורגולציות בינלאומיות עליהן ישראל חתומה. לדעתי צריך לקיים דיונים רבים ולחשוף לציבור מידע רב, כל עוד אנו (הציבור) נדרשים לתת מעצמנו את הפרט הכי רגיש שלנו והוא תבנית ביומטרית שהינה זהות חד ערכית של כל אדם בכל אשר ילך. ובידי מי, חבורת פקידים שידם עד כה לא מנעה דליפות של מידעים רגישים לא פחות, בניהם נתונים על החיים הפרטיים שלנו שנעשו ע"י אנשים מתוכם (ראו כתבה), מיותר לציין כי טרם נעשה צעד למנוע זאת.

כאיש מקצוע העוסק בעבירות הקשורות לנושאי הפצה לא חוקית של קבצים, אני יכול להמליץ לוועדה לביקורת המדינה בכנסת על כמה פתרונות שכבר מומשו ע"י חברות מסחריות בארץ המעניק להם את היכולת להערים על ציבור המפיצים הלא חוקיים של מאגרים שדלפו מהרשויות ולמנוע הפצתם ברבים.