Recreating Cybercloud Safeguarding Today


Blog with us, and Navigate the Cyber Jungle with Confidence!

We are here for you, let us know what you think

16.5.10

פיראטיות וחינוך

השבוע הודיע בכיר בחברת יוניברסל 'פרנסיס קלינג' למערכת ה-BBC את ההודעה הבאה: 
the world largest music company has admitted that piracy cannot be stopped.
תופעת הפיראטיות על יצירות כדוגמת מוסיקה וסרטים החלה לצבור תנופה משנת 1999 למעשה החלה עוד מרשית ימי האינטרנט המסחרי, זוהי בעיה סבוכה שחלק מהעוסקים בדבר טוענים כי החלטה בנושא זה תהלך איימים על קיום האינטרנט ככלי פתוח לכל. השיתוף החל לצבור תנופה בעיקר כאשר חברות גדולות חשבו שעצם יצירת הרתעה כנגד מספר מקרים בודדים, יצליחו ליצור פחד אצל משתפי הקבצים ולהפסיק את פעולות השיתוף, דבר שלא קרה.
מעבר לכך, הנושא עלה לסדר היום ומוחות קרימינלים בינלאומיים החלו לנצל את נושא הפיראטיות לטובת עשיית רווחים, כיום ניתן להבין כי בתחום המוסיקה והסרטים קיימים מספר אתרים מסגנון "עוקץ ניגרי" בהם נרשמים אנשים כביכול לקבל חומר צפיה או שמיעה אכותי, ומשלמים דמי מינוי שאח"כ מתבררים כהונאה.
החלק השני הוא בניצול גורמים מסחרים ומדינות לזרוע בתוך קבצי המוסיקה והסרטים קבצי backdoor ואו קבצים מזיקים לתעשיית האנטי וירוס, הבעיה העיקרית עימה צריכים להתמודד חוקרים היא בדרכי ההפצה המנצלים רשתות שיתוף לכלי הפצה של בוטנטים ו- Spywere . וזאת צריכה להיות הדאגה העיקרית של אנשים המורידים ומשתפים קבצים, כל עוד לא יבוצע חינוך שיעזור בהבנת הבעיה כך ימשכו להם ההפצות הפיראטיות מבלי להיפסק.