Recreating Cybercloud Safeguarding Today


Blog with us, and Navigate the Cyber Jungle with Confidence!

We are here for you, let us know what you think

28.3.11

הימורים באינטנרט כסף קל והתעשרות מהירה מנוער

"איש טכני חייב לסרב לבצע עבודה לאתר המהווה כר לביצוע עבירות פליליות" כך נכתב בפסיקה שניתנה בתיק שבו טענו הנתבעים כי הם רק נותנים שירותי תמיכה טכנית ושדרוג לאתר הימורים לנוער.
זכויות צילום: פסי יועצים
החברה "בולסטאר אינטראקטיב" הוקמה ב-2008 ועוסקת בבנית אתרים, טענה בכתב ההגנה כי אין החברה גורפת הון מהאתר וכי הם רק מבצעים בו תמיכה טכנית ושדרוג.
התביעה (תביעות משטרת ישראל) באמצעות חוקרי היחידה הכלכלית, לא הצליחה להוכיח כי החברה היא למעשה בעלת האתר, המשמש להכנסה כספית ולתמיכה לקידום המעמד המקצועי וקידום SEO, ובכך מכניס הרבה יותר תוצרים למעמד וחיזוק החברה מאשר כסף. ומבלי לאכזב התביעה המשטרתית זכתה לקבל פסיקה שולית מהשופט רפי ארניה.
לעתיד לבוא: אני מצפה מיחידה עם מעמד כה חזק לבצע חקירה יותר מעמיקה, כפי שנהוג בשוק האזרחי.

הרצון של אנשים נורמטיבים לעשות התעשרות קלה באמצעות אתרים המנצלים קטינים ואחרים ונוטלים חלק בפעילות של משחקים אסורים ע"פ חוק, הינם בגדר אבסורד ועל למדינה לעבור לסדר היום.
הניצול של בעלי ידע להרוויח כסף קל ע"י בנית אתר או דף הימורים ולשתף ברווחים גם אחרים הוא קל לביצוע ומעניק לכל המשתתפים רווח קל וזמין מבלי להשקיע בו מאמץ, פועל יוצא הוא גידול במספרם של המפסידים במשחקים אלווגלגול כספים רב העלול להביא ילדים קטנים, בני נוער ומשפחות להפסדים עצומים של כסף, כשהם נאלצים להתמודד עם אנונימיות ברשת ומבלי לאפשר להם יכולת לתבוע את הפסדם.
למדינה יש אינטרס לגיטימי למנוע מצב זה, להגן על הורים, ילדים ובני נוער וצריך להשקיע בחקירה מסוג זה מאמצים רבים ולא להסתפק בפסק דין שולי.

BcomSECURE - הכשרות חוקרי אינטרנט ו- CyberCrime