"חברת מסר היא שנבחרה להיות ספק הדואר של בזק" (themarker12/2008)
חברת מסר הינה חברת הפצת דואר הגדולה בישראל המתעסקת בהעברת כל נכסי המידע הפרטיים של תושבי המדינה בכל הקשור לדברי דואר ומכתבים מיצרן הדואר לצרכן, יש לציין כי 'מסר' מטפלים בכ-60% מדברי הדואר.
מיהי חברת מסר?
אילו מכתבים מפיצה כיום חברת מסר?
חברות אספקת גז, משרד רישוי, בנקים, חב' אשראי, בזק, חב' סלולאר, קופ"ח, חב' אספקת מזון, כבישי אגרה (ייתכנו שינויים בלקוחות החברה).
אתיקה של ספקיי שרותים ציבוריים
חברה שדרכה עוברים כל דברי הדואר שלנו חייבת לפעול כשירות מקצועי, אמין, זמין ושקוף. זאת מסקנתינו לאחר שחקרנו מעט ובדקנו בעקבות פניה שנעשתה למשרדי BcomSecure (חקירות ואיתור מידע) מלקוח הפועל במישור המשפטי העלתה בנו את השאלה, האם קיים כאן שירות מקצועי או לא?
נתבקשנו על פי בקשת הלקוח לאתר את משרדי חברת מסר בכדי שיוכלו להתלונן על דברי דואר שהגיעו לתיבת דואר לא נכונה, החיפוש שבוצע העלה את הנתונים הבאים (ראה תמונה), בחיפוש לא נמצא אתר אינטרנט או טלפון של מרכז שירות של החברה.
פניה טלפונית שנעשתה לדפוס בהרי הובילה לטלפון אחר וממנו נלקחו פרטינו כדי שיועברו למרכז השירות של חב' מ.ס.ר. וכאן ראוי לשאול, מדוע צריך אדם הרוצה לדווח על דבר דואר שהגיע אליו בטעות או לקוח שלא קיבל דבר דואר לפנות לגופים חיצוניים כדי לאתר את החברה או שירות הלקוחות שלה?
מדוע לא ניתן לפעול אחרת בעידן כה מודרני ונגיש.
במה מדובר?
מדובר במידע פרטי, עסקי /פיננסי ובריאותי העובר ומופץ באמצעות חברת מסר, לעיתים הדואר אינו מגיע ליעדו ומועבר לידיים אחרות, לשם כך ראוי היה להקים מנגנון בקרה ובקרות שיצמצמו מיקרים אלו שסופם שיגיעו לבתי משפט, המידע המצוי בדואר רגיש וכל טעות דומה מוגנת תחת חוק חוק הגנת הפרטיות, סעיף 2, סעיף קטן 5 ו7. על כן ראוי היה לספק מענה מהיר וזמין למיקרים שהוזכרו.
חברה המועניינת לזכות בהעדת הציבור בכך שתוכל בעתיד להנפיק תעודות זהות חכמות בעלות מידע רגיש ופרטי, חובה שתבצע בדק בית ותפעל באופן רגיש וזמין ותספק את כל הדרוש ללקוחות הקצה שלה אשר ראוי כי יהנו משירות אמין ובטוח.
לאחר יממה התקבל מענה ממרכז השירות של חברת מסר, וניתן ההסבר הבא: "בקרוב יעלה אתר באינטרנט".
חברת מסר הינה חברת הפצת דואר הגדולה בישראל המתעסקת בהעברת כל נכסי המידע הפרטיים של תושבי המדינה בכל הקשור לדברי דואר ומכתבים מיצרן הדואר לצרכן, יש לציין כי 'מסר' מטפלים בכ-60% מדברי הדואר.
מיהי חברת מסר?
חברת מסר - חברת בת של דפוס בארי,בר הפצה ואביב שיגור, דפוס בארי התפרסם כשניסה להילחם על הזכות לייצר תעודות זהות חכמות מול משרד הפנים אשר אישר לחברה בודדת לייצר ללא פרסום מכרז.
אילו מכתבים מפיצה כיום חברת מסר?
חברות אספקת גז, משרד רישוי, בנקים, חב' אשראי, בזק, חב' סלולאר, קופ"ח, חב' אספקת מזון, כבישי אגרה (ייתכנו שינויים בלקוחות החברה).
אתיקה של ספקיי שרותים ציבוריים
חברה שדרכה עוברים כל דברי הדואר שלנו חייבת לפעול כשירות מקצועי, אמין, זמין ושקוף. זאת מסקנתינו לאחר שחקרנו מעט ובדקנו בעקבות פניה שנעשתה למשרדי BcomSecure (חקירות ואיתור מידע) מלקוח הפועל במישור המשפטי העלתה בנו את השאלה, האם קיים כאן שירות מקצועי או לא?
נתבקשנו על פי בקשת הלקוח לאתר את משרדי חברת מסר בכדי שיוכלו להתלונן על דברי דואר שהגיעו לתיבת דואר לא נכונה, החיפוש שבוצע העלה את הנתונים הבאים (ראה תמונה), בחיפוש לא נמצא אתר אינטרנט או טלפון של מרכז שירות של החברה.
פניה טלפונית שנעשתה לדפוס בהרי הובילה לטלפון אחר וממנו נלקחו פרטינו כדי שיועברו למרכז השירות של חב' מ.ס.ר. וכאן ראוי לשאול, מדוע צריך אדם הרוצה לדווח על דבר דואר שהגיע אליו בטעות או לקוח שלא קיבל דבר דואר לפנות לגופים חיצוניים כדי לאתר את החברה או שירות הלקוחות שלה?
מדוע לא ניתן לפעול אחרת בעידן כה מודרני ונגיש.
במה מדובר?
דברי הדואר |
חברה המועניינת לזכות בהעדת הציבור בכך שתוכל בעתיד להנפיק תעודות זהות חכמות בעלות מידע רגיש ופרטי, חובה שתבצע בדק בית ותפעל באופן רגיש וזמין ותספק את כל הדרוש ללקוחות הקצה שלה אשר ראוי כי יהנו משירות אמין ובטוח.
לאחר יממה התקבל מענה ממרכז השירות של חברת מסר, וניתן ההסבר הבא: "בקרוב יעלה אתר באינטרנט".