Recreating Cybercloud Safeguarding Today


Blog with us, and Navigate the Cyber Jungle with Confidence!

We are here for you, let us know what you think

6.1.12

11,000 כרטיסי אשראי נוספים פורסמו ע"י האקר 0xOmar

"האקר הסעודי" (זהות אוואטארית) העונה לכינוי 0xOmar ממשיך ללכת איימים על תעשיית כרטיסי האשראי המקומית. בפרסומו האחרון, מודיע האקר הסעודי כי לא מצא חן בעיניו שאנשים שהתראיינו לאחר שחרור הקבצים הראשון שלו הודיעו שהנזק אינו גדול, בשל כך, הוא מנסה לפעול כך שייפורסמו כ 1 מיליון כרטיסי אשראי של ישראלים, ציונים, הוא טוען שנמצאים אצלו כבר ועמם הוא רוכש מוצרי גאדג'ט שונים.
שוב כדאי שהציבור לא יתפס בפניקה, הנזק נמוך, ולו רק בעזרת הפרסומים שכל קובץ כזה שמשתחרר לאינטרנט יוצר אחריו, ומי שינזק מזה, יזכה לפיצוי מלא.

וויקיליקס והאקר 0xOmar 
אותו 0xOmar טוען כי אם הישראלי יכפישו את שמו הוא יחל לשחרר מסמכים של חברות העוסקות כקבלנים עם משרד הבטחון, כך שבימים הקרובים צפוי לנו שטף של מסמכים כדוגמת אתר וויקיליקס.

לפחות נזכה לתשומת לב עולמית.

המלצות למי שחושש מפגיעה
  1. ממליץ לכל מי שחושש לבדוק עם חברות האשראי לגבי נזקים אפשריים ולא להסתמך על קבצים שמשחררים באינטרנט, אני כבר נוכחתי לגרסאות שונות.
  2. לחברות ואתרי אינטרנט המקיימים מסחר אלקטרוני וחוששים מפגיעה שנוצרה או מפגיעה עתידית, ארגון ה ISSA הישראלי יעמיד לרשותכם, יעוץ ראשוני לאבטחת המידע ללא עלות, כדי שלא תהפכו לחלק מהבאזז התקשורתי אשר יכול לפגוע בתדמיתכם.
כתבות נוספות בנושא:
חברות האשראי דורשות "לתפוס את האקר"