Recreating Cybercloud Safeguarding Today


Blog with us, and Navigate the Cyber Jungle with Confidence!

We are here for you, let us know what you think

17.8.12

האם אתה מוכן לגלות כמה מקצועי אני באמת?

מאת: ניר פסי
חבר יקר
אני רוצה לפנות אליך באופן אישי, איני מבטיח שום דבר נוצץ או סלוגן חסר תוכן. את זה אני משאיר לאחרים, הם יכולים להנדס אותך כמה שתיתן להם מקום לעשות כן.  
בעזרת כמה שעות שתפנה לי מזמנך, אתה הולך להציל או ליעל את העסק שלך, למרות שאתה חושב שאתה יכול לבד...  כבר ניסית פעם אחת וכל הדברים האלה קרו, בתדירות חוזרת, פנית לאנשים שונים שהסבירו לך שאת זה ואת זה צריך ואתה האמנת וגילית ששוב הוציאו ממך יותר ממה שבאמת היה צריך, לו רק היה מישהו אמיתי שימצא בשבילך את הדרך לעשות פעולה זו או אחרת באופן מקצועי, אמיתי ובזול.

שישתף אותך בתוכניות שהוא מנהל עבורך ויחד יוביל אותך להצלחה אמיתית.

***

הצלחה מתמשכת בחיים לא תלויה בהרבה מצידך, אתה יכול להרים טלפון לקבוע איתי פגישה
ולהתרשם מרמת הידע וההקרבה לסייע לך ולעזור למצוא את הפתרון המוביל בשבילך.
ממה שאתה כבר יודע, הצלחה אינה תלויה בתבונה עילאית, חינוך פורמלי, רקע מיוחס, גיל או מין.
אין סודות להצלחה. ההצלחה תלויה בהשקעה, התמדה ומודעות. את שלושת המאפיינים האלה תוכל למצוא אצלי והרבה מזה, התוצאות שלך הן ביטוי של רמת המודעות שלך לבחור נכון את האנשים המקצועיים שילוו אותך בדרך האכזרית של העסקים. כאשר המודעות שלך מתעצמת, ואתה לומד לבחור נכון, כך גם התוצאות שלך יובילו להצלחה.

נסה לדמיין שאתה נמצא ברכב שלך ונוהג בחושך אל תוך הלילה, ללא תאורת פנסי רחוב. אתה נמצא שפוף עם הגוף קדימה, מנסה לאמץ את עיניך לקבל עוד שבב של מידע מהדרך, את ההגה אתה אוחז כאילו שאין מחר וכולך מתוח. יש לך זוג פנסים המאירים לך למרחק 25 מטרים, וכל מה שאתה יכול לראות הוא את שטח התאורה מהפנסים ולא יותר מזה. חלק הכביש המואר מייצג את המודעות והידע שלך המוגבלים לרמת הניסיון וההכשרה שלך. אם זאת אתה חייב לרוץ קדימה להשיג את היעדים שהצבת לעצמך, עיניך כאילו מכוסות באפלה וזה מקשה עליך לקבל החלטה.

עכשיו דמיין, בזמן שאתה שם ברכב, למטה עם ידיים רועדות על ההגה, מישהו מפעיל בכל אזור בו אתה נוהג, זרקור חזק ויציב, שמאיר לך 150 מ' קדימה לחזית ולצדדים!

ו- *** BaBoom ***

אתה יושב שם המום ממה שאתה רואה, ומבין כמה רחוק היית מלקלוט את כל המידע הזה שהיה שם בחושך שאותו לא יכולתה לראות. אתה נדהם לחלוטין מכל שעיניך רואות. רמת המודעות שלך מורכבת. עכשיו, תבין שאתה צריך להיות שם ולחוות את זה, כדי להבין את זה.

זה מה שהולך לקרות כשתזמין אותי. אני נמצא כאן ומוכן לתמוך ולסייע במסע להשגת המטרה שלך.

עם זאת, אתה ואני יודעים, שלאנשים יש חלומות, רצונות ותשוקות ורובם אינם מסוגלים להתקרב להשגת הרצונות שלהם, כי הם תמיד מחפשים את המיוחד את הנוצץ, מה שמדליק אותם זה היוקרה האורות שרק אני אגע בסלב והמזל שלו יעבור אליי. אלא החולמים שמתעוררים יום אחד עם חור ענק בבנק, עסק קורס ויועץ שנעלם עם כל הכסף, ומעולם לא ממש היה שם, בשבילם.

אתה כבר יודע איך לעשות טוב יותר ממה שאתה עושה, בוא תעבוד איתי יחד, כדי שהוביל אותך בדיוק למקום שאתה רוצה בו להיות.

***

במשך השנים האחרונות הצלחתי להציל את עצמי מכמה מקרים שבהם סמכתי על יועצים, למדתי את דפוס ההתנהגות שלהם וכיצד לפעול בצורה אחרת, אנושית ומקצועית. למדתי את דפוסי ההצלחה ... ועכשיו אני רוצה ללמד גם אותך.
אתה הולך לאהוב את מה שאני אחלוק איתך.

החיים שלי השתנו כמו יום ולילה כאשר גיליתי כי למישהו באמת היה אכפת מספיק כדי ללמד אותי ולסייע לי. זה עזר לי לפתח תפיסה מיקצועית יותר ולזהות את האפשרויות הגלומות ביכולות שלי ובידע שנצבר.

עכשיו! תאר לעצמכם שאלמד אותך מה לעשות עם זה.
תאר לעצמך איך זה ישפיע על העתיד העסקי שלך?

אם מה שיש לי להציע הוא במקום מסוים האינטרס שלך, הירשם עכשיו. השיחה הראשונה היא חינם.
או הירשם בעמודה הימנית. אני מצפה להדליק לך את הזרקורים בראש.

להצלחה שלך,
פסי יועצים - ייעוץ וליווי עסקי וטכנולוגי